Правління ОСББ підготувало проект Кошторису для обговорення та подальшого винесення на Загальні збори, проведення яких заплановано на 15.12.18 р. Додатково для зручності складено описову частину кошторису для ознайомлення. Пропонуємо активно долучатися до обговорення!
1. Кошторис ОСББ "УРЛІВСЬКА 20"
2. Описова частина до Кошторису
За результатами обговорення Проект буде винесено на Загальні збори ОСББ, проведення яких заплановано 15 грудня 2018 року (субота) о 16.00 у актовій залі дитячої поліклініки (напроти нашого будинку, вул. Урлівська 13)
Пропонуємо активно долучатися до обговорення шляхом:
додавання коментарів в робочій версії проекту Кошториса;
направлення коментарів на url20info@gmail.com;
особистих зустрічей з членами правління (щовечора з 19:00 до 21:00 або за домовленістю в інший час);
направлення коментарів в viber група "Урловская, 20, весь дом"
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Проект КОШТОРИСУ підготовлено правлінням ОСББ на підставі отриманих комерційних пропозицій від постачальників товарів/послуг, інформації про складові тарифу обслуговуючої організації (ТОВ “ПУЕЦ”), досвіду інших ОСББ для обговорення з співвласниками будинку та подальшого затвердження на загальних зборах.
Доходи і витрати Кошторису ОСББ “УРЛІВСЬКА 20” на 2019 рік розподілені за наступними фондами/напрямками:
Загальний фонд (обсяг надходжень 1 833 260,85 грн.)Ремонтний Фонд (обсяг надходжень 180 000,00 грн.) Резервний фонд (обсяг надходжень 300 000,00 грн.)Також здійснено розподіл внесків власників житлових квартир на 1-му поверсі, крім першого поверху та власників нежитлових приміщень, які формуються у відповідно до структури витрат.
Таким чином сума внеску (за усіма фондами) становитиме:
для співвласників житлової площі 1-го поверху - 5,81 грн./кв.м.для співвласників житлової площі крім 1-го поверху - 6,64 грн./кв.м.для співвласників нежитлової площі - 7,25 грн./кв.м.ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД
ДОХІДНА ЧАСТИНА
внески співвласників на утримання будинку і прибудинкової території
розраховані відповідно до наявної інформації про загальну площу квартир та нежитлових приміщень будинкувнески орендарів нежитлових та допоміжних приміщень
не розраховані у зв’язку з відсутністю технічної документації, яка буде отримана від ТОВ “ПУЕЦ” при передачі будинку ОСББ (27.12.2018 р.). На підставі отриманої технічної документації буде проведено інвентаризацію нежитлових, допоміжних приміщень та визначено об’єкти, які можно передати в оренду, керуючись умовами наведеними у Додатку 2 до Кошторису.внески провайдерів
розраховано, виходячи з щомісячного внеску 1 провайдера в розмірі 500 грн. (5 провайдерів). Остаточно будуть визначенні після проведення переговорів з провайдерами, керуючись умовами наведеними у Додатку 2 до Кошторису.надходження від розміщення інформаційних матеріалів (реклами)
остаточно будуть визначенні після проведення переговорів з компаніями, які надають послуги з розміщення реклами, керуючись умовами наведеними у Додатку 2 до Кошторису.ВИТРАТИ
Витрати були розподілені на відповідні групи за наступними напрямами
витрати на утримання будинкових систем
включено витрати, пов’язані з експлуатацією будинкового господарства - першочергові роботи/послуги, необхідні для функціонування будинку. Вартість послуг розраховано на підставі проведених переговорів та отриманих комерційних пропозицій від постачальників за виключенням витрат на електроенергію, постачання води (прийнято згідно інформації, розміщеної на сайті ТОВ “ПУЕЦ”)витрати на внутрішньобудинкове прибирання та прибудинкової території
(з розрахунку 2 прибиральниці, 2 двірника) шляхом оформлення договору про надання послуг з ФОП з метою оптимізації витрат.витрати на встановлення та обслуговування охоронної сигналізації
на встановлення системи оповіщення/кнопки виклику приватної охоронної фірми на кожен під‘їзд (2845 грн. *3) та щомісячного обслуговування (300 грн. *3).витрати на обслуговування домофонної системи
на випадок поломки заміни модуля, магнітних замків вхідних дверейвитрати на заробітну плату персоналу
фонд оплати праці персоналу ОСББ та нарахування (ЄСВ). На 2019 рік пропонується оформити в штат Голову ОСББ (з/п 10000 грн. ) з функціями управляючого, інженера на повний робочий день, з визначенням приймальних днів, аварійних виходів та відповідальністю за експлуатацію будинку, ліфтів, ІТП, насосної, систем ППА і ДВ; та Бухгалтера (з/п на руки 5000 грн.) на віддалену роботу з визначенням приймальних днів.За підсумками роботи буде визначено доцільність додавання в штат інженеру, електрика і т.і.інші накладні витрати, в т.ч.:
інформатизація (телефонія, інтернет, супровід та придбання/оновлення програм)
Банківське обслуговування.
Витрати на проведення загальних зборів
Канцтовари
Придбання та обслуговування комп’ютерної техніки
Юридичний супровід, судові витрати (в т.ч. послуги нотаріусів, виписки і витяги з держреєстрів, тощо)
Благоустрій території (в т.ч. озеленення, пісок, земля, добрива)
Господарські витрати (інвентар, миючі, протиожел. засоби, доставка, тощо)
РЕМОНТНИЙ/РЕЗЕРВНИЙ ФОНДИ
ДОХІДНА ЧАСТИНА ФОНДІВ
Дохідна частина фондів на 2019 рік формується з внесків співвласників, розмір яких визначається Кошторисом.
Порядок функціонування ремонтного/резервного фондів визначено Положенням про фонди ОСББ “УРЛІВСЬКА 20”.
З практичного досвіду інших ОСББ ремонтний/ резервний фонди формуються в т.ч. за рахунок внесків від здачі в оренду нежитлових приміщень та реклами. Але зважаючи на відсутність розраховних обсягів надходжень , а також першого досвіду діяльності новоствореного ОСББ внески від вищезазначених статей будуть направлені до Загального фонду та витрачатимуться в межах затверджених обсягів за відповідними статтями. За підсумками діяльності ОСББ в 2019 році, при формуванні Кошторису на 2020 рік джерела формування фондів можуть бути переглянуті.РЕМОНТНИЙ ФОНД
Правління пропонує включити наступні статті витрат Ремонтного фонду:
Ремонт ліфтів
Відповідно до проведеного попереднього огляду ліфтового господарства обслуговуючою організацією було рекомендовано замінити троси на ліфтах другого та третього під’їзду (вантажний ліфт та пасажирський). Вартість ремонту орієнтовно складає 39000 грн. Вантажний ліфт - 6 тросів по 80 метрів (діаметр 16) 480 м. * 38 грн. + робота 3000; Пасажирський ліфт - 3 троси по 80 метрів (діаметр 12) 240 м. * 24 грн. + робота 1500; заміна шківа (5000-8000 в т.ч. роботи роботи по заміні). Необхідність проведення вищезазначеного ремонту та види робіт буде визначено після укладення договору з обслуговуючою організацією.Заміна світильників в МЗК на світлодіодні
За попередніми розрахунками заміна світильників в МЗК на світлодіодні дозволить зменшити енергоспоживання мінімум в 2 рази. Орієнтовна вартість складає 80000-90000 грн. 500 світильників по 130-150 грн. + заміна 30 грн. 1 світильникПроведення енергоаудиту будинку
Комплексне енергетичне обстеження проводиться на основі аналізу основних компонентів будівлі, які включають оболонку будівлі (стіни, перекриття, вікна), обладнання системи опалення, освітлення, ГВП, і т.і., а також взаємозв'язок цих різних компонентів, надасть картину того, як функціонує наш будинок. Ми отримаємо перелік заходів для покращення ситуації, інформацію про вартість реалізації таких заходів із зазначенням економії та періоду окупності інвестицій. Орієнтовна вартість - 15000 грн.Ремонт офісу ОСББ та облаштування (стільці, стіл шафи і т.і.)
Для здійснення поточної діяльності ОСББ, в т.ч. прийому співвласників, зборів правління пропонується здійснити косметичний ремонт та облаштування технічного/ допоміжного приміщення в будинку. Фінансування за цією статтею відбуватиметься у межах накопичених коштів після реалізації п.1. цього розділу.РЕЗЕРВНИЙ ФОНД
Резервний фонд формується для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту кошторису Об'єднання на відповідний фінансовий рік.
Кошти Резервного фонду можуть використовуватися на здійснення:• заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру;• заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, на основі даних моніторингу, експертизи, досліджень та прогнозів щодо можливого перебігу подій з метою недопущення їх переростання у надзвичайну ситуацію техногенного та природного характеру або пом'якшення її можливих наслідків;• збільшення фонду заробітної плати працівників ОСББ з мінімальною заробітною платою у разі її збільшення згідно норм чинного законодавства України;• погашення поточних витрат у зв’язку з невчасним надходженням внесків власників ОСББ;• інших непередбачених заходів, які повинні вирішуватися за рахунок ОСББ і не могли бути передбачені під час складання проекту кошторису.Контроль за формуванням спеціальних фондів Об'єднання здійснюється Правлінням та Ревізійною комісією.
Контроль за витратами коштів спеціальних фондів Об'єднання здійснюється Ревізійною комісією.
Звіт про формування та витрачання коштів спеціальних фондів подається Правлінням до Загальних зборів Об'єднання.